21 januari 2012

Team F8

Dit is Team F8 van Lsc1890: 
• Chris          • Thijmen
• Sam           • Roel
• Abe           • Jasper
• Jimte          • Remco
• Maurits

En wij zijn de coaches! Laten we ons eens voorstellen:

Anton Bakker, de vader van Chris. Bij de Lytse Spilers was ik de coach van Nederland. Zelf heb ik gevoetbald bij SV Hielpen (Hindeloopen). Door een blessure ben ik gestopt met voetballen en ik sla nu af en toe een balletje op de tennisvelden. Misschien hebben jullie mijn andere zoon Joas (4) ook wel eens op het voetbalveld gezien samen met Ingrid, met wie ik getrouwd ben. Ik heb een seizoenkaart van SC-Heerenveen en al die Heerenveen spelers zijn net zoals jullie begonnen op jonge leeftijd. Misschien ga ik later wel eens na een wedstrijd van Heerenveen kijken en doet er één van jullie gewoon mee! Maar dan moeten we nog heel veel trainen, wedstrijdjes spelen en vooral veel plezier met elkaar hebben. Favoriete spelers heb ik niet echt, maar ik vind Luciano Narsingh wel vet goed!

Johan Tadema, de vader van Remco. Misschien kennen jullie mij nog als de coach van Team Duitsland van de Lytse Spilers. Ik ben 43 jaar en fan van Sc-Heerenveen. Mijn favoriete speler in Nederland is Oussama Assaidi en in het buitenland Mesut Ösil van Real Madrid. Zelf heb ik vroeger altijd gevoetbald bij ONS Sneek en daar was ik eerst keeper en later middenvelder. Ik ben getrouwd met Daniëlle en samen hebben we 2 kinderen. Remco kennen jullie wel en Emma (9 jaar) zullen jullie straks wel zien als ze jullie komt aanmoedigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten