20 december 2011

Voetbalclichés

Nog maar net m'n blog begonnen en zie ik het volgende artikel op de site van bnr:

Quotes:
We zijn door de ondergrens gezakt o.a. Gertjan Verbeek
Ik denk dat we op de goede weg zijn van Mark van Bommel
Vergeten te voetballen
Achter de feiten aangelopen
Het deksel op de neus
Details bepalend voor het verloop van een wedstrijd waren van de bondschaoch Bert van Marwijk
Hoog in de concentratie zitten van Fred Rutten
Dit biedt perspectief en ranglijstjournalistiek door Co Adriaanse,
Jonge spelers moet je voorzichtig brengen Frank de Boer
Deze uitslag biedt perspectief 
De positieve punten eruit te willen halen ook Mark van Bommel
Koppies gingen hangen 
Die tegengoal valt gewoon op een heel vervelend moment (een echte klassieker)
Het is mooi dat ik die goals maak, maar het gaat erom dat we als team keihard hebben geknokt
Het gaat niet om mij, maar om het team van John Guidetti

Ik dank de Nederlandse coaches voor hun openingsbrijdage aan mijn blog. En natuurlijk voor de inspiratie die kan ik ongetwijfeld kan gebruiken in het nieuwe seizoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten